VEB – VARIABLE EVENT BOX

Klient: British American Tobacco

Rok: 2021

Na začátku roku 2021 přišla od klienta poptávka na mobilní pop-up, který by se primárně využíval na festivalech, ale i na menších eventech. Podobné pop-upy se používají v zahraničí, takže inspiraci jsme měli. Na základě požadavků od klienta jsme přišli s návrhem na řešení a s prvními vizualizacemi.

Požadavkem klienta byla zejména mobilita, prémiový look, unikátní zpracování a variabilita. Box jsme usadili na robustní podvozek, ze kterého se po příjezdu na lokaci sundavá pomocí zabudovaných hydraulických lineárních motorů na dálkové ovládání, které VEB dovedou zároveň i vyrovnat. Celý VEB váží přes 1,5 t, ale pomocí těchto motorů zvládne jeho usazení jeden technik. Střešní výklopná část je také vybavena hydraulickými vzpěrami, aby celé rozložení nebylo nikterak personálně náročné.

Co se týkalo vizuálu, byl požadován prémiový look s možností snadného rebrandingu. Klient si přál VEBy uzpůsobit pro prodej svých produktů GLO a Velo s tím, že brand měl být jednoduše a rychle vyměnitelný. Zhotovili jsme tedy dvě sady reklamních materiálů a vnitřek nadesignovali speciální obrandovanou plachtou, která se dá snadno vyměnit. Požadovaný rebrand z GLO do VELO, pak zabral kolem hodiny.
Celý VEB je elektrifikovaný dle požadavků, příjemně osvětlený a dominují mu dvě 75” obrazovky, na které se promítá content dodaný klientem. Samozřejmostí je citlivé ozvučení celého prostoru.

Během léta 2021 jsme s VEBy absolvovali mnoho zastávek a feedback byl vždy výborný. Nejenže se VEBy staly efektivním místem prodeje s perfektivní vizibilitou značky, ale každé akci dodaly elegantní šmrnc a příjemné místo na chill-out pro návštěvníky.

Další case studies